تقدیم به آقا مهدی که قلبی مهربان و رئوف دارد با احترام

نظرات 6 + ارسال نظر
بانمک یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
دستت درد نکنه
منو بیش از این شرمنده نکن
من که خیلی دوست دارم
عکسهای قشنگی گذاشتی تو وبلاگت
به من هم سر بزن خوشحال میشوم
ارادتمند:مهدی

رضا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:20 ب.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

سلام مجتبی عزیز وبلاگت واقعا زیباست ما رو شرمنده خودت کردی در ضمن اینو هم بگم که وبلاگت خیلی سنگین است یه خورده سبکش کن چون نیم ساعت طول کشید تا باز شد
دوستدار شما رضا

میثم چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:18 ب.ظ http://naslesokhte.blogsky.com

سلام
حالت خوبه دوست من اینقدر از سوء تعبیری که اشتباها ایجاد شده شرمنده هستم که نمیدونم چطوری بگم ببخشید (اقا مجتبی اون متن ۲ اول بود بعدش من جلوش خجالت گزاشتم من اون رو سند کر دم فقطبخاطر این که در عین زشت بودن زیبا بود به قول غربی ها پارادوکس ) البته میدونم که خواستی سر به سرم بزاری دوست من!!! اینقدر حرف زدم که یادم رفت نظر بدم مثل همیشه کارت زیباو دقیقه موفق باشی دوست من.

* سمیرا جوووووووووووووووووون * پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:29 ق.ظ http://baaghali.blogsky.com

..... اگه یه روز صبح از خواب بیدار شین ببینید بجای پدر و مادرتون یه زن و مرد دیگه باشن شما چکار میکنید؟
....اگه یه روز همه جنده ها اعتصاب کنن چجوری میخواین از خواهر مادرتون مواظبت کنین؟
....اگه یه روز کامپیوتر رو روشن کنید ببینید به جای همه آهنگهاتون نوحه آهنگران و حاج منصوره و همه سی دی ها و دی وی دی هاتون هم مذهبی و نوحه خونی شده چه حالی میشین؟
....اگه یه روز بیاین تو خیابون ببینین مردم دارن با یه زبون عجیب که شما نمی فهمین با هم صحبت میکنن چه حالی میشین؟
....اگه یه روز بگن آقایون باید روسری سرشون کنن و خانوما هر جوری خواستن بیان بیرون چه حالی میشین؟
....اگه یه روز تلویزیون رو روشن کنید ببینید همه سران ۳ تیغ کردن و هیچکدوم ریش ندارن چه حالی میشین؟

****
امروز میخوام...

امروز می خوام برم دزدی تا یه لقمه نون حلال در بیارم و شکم مرغ و خروسهای گاوداری مو سیر کنم!


امروز میخوام کلی دوندگی کنم تا پوز دونده های شرکت کننده در جام ملتهای جهانی رو به آسفالت بمالم!


امروز میخوام یه نامه به دوست پسر سابقم بنویسم و ازش بخوام نفقه من رو به حساب بانکی خودش بریزه تا من بعدا اونو دریافت کنم!


امروز میخوام کاری کنم که همه چیز عوض بشه گلهای تو باغچه ها همگی شوکولات بشه!


امروز میخوام یه شعر بگم که راجع به خودم باشه همه ی قافیه هاش با مداد رنگی باشه!


امروز میخوام آشغالمو به داخل جوب بندازم تا شمال با ماشینم یکه تا ته بتازم!


امروز میخوام چیپس بخورم به کسی هم چیزی نگم اگه هم کسی چیزی گفت من به خودم هی بنازم!


امروز میخوام up date کنم تا شما رو تو زحمت بندازم!

رصا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام مجتبی و موفق باشی

آناهیتا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:53 ق.ظ http://asemane_noghreei.mihanblog.com/

با درود به شما دوست عزیز که به آمدتان به کلبه حقیر بنده آنجا را منور ساختید. وبلاگ زیبایی دارید. پیروز باشید تا درودی دیگر بدرود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد