این شعر تقدیم به منتظران آقا امام زمان (عج)



           عمریه چشم انتظارم     این تنها انتظار توست که به آدم امید داده .

   عمریه همه انتظارم فقط توئی تو ‌ زندگیم شده شمردن جمعه های پر انتظار

دیدار تو گفتی میام ولی نگفتی کی  منم خسته نمیشم چشمامو به آسمون می دوزم

                              « تو تک ستاره رو  روزی من میدونم که می بینم »

          بغض انتظارگرفته صدامو  مثل کودکی یتیم که میخواد فقط نوازش از تو 
     
    منوگریه هام تو خلوت واسه دیدن تو  منو اون همه حسرت واسه رسیدن تو 

                             منو کودکیم همیشه پشت پنجره نشستن 
  
                                      
منو آرزوی دیدار به خواب دیدن تو 

                                                                                                «   تقدیم به آقا امام زمان»
 
این شعر از آرزو خانم (یکی از دوستداران واقعی آقا امام زمان) می باشد.

شما دوستان در هر زمینه ای که دوست  دارید موضوع موردعلاقه خود را عنوان کنید
 
این خانم شاعر در  مورد عنوان مورد اشاره شما شعر مربوطه را می سراید.

مبارک باشد برهمه مسلمین جهان مخصوصا ْ مردم خوب ایران زمین



به شما دوستان هم این عید خجسته را تبریک گفته وآرزوی موفقیت را برای شما دارم
۱- آقا مهدی عزیز www.banamak.blogsky.com
2- www.ahmad17.parsianblog.com
3-
www.asemone-nogreei.persianblog.com
4- www.shazdekhanomi.persianblog.com
5- www.2561904.blogsky.com
6- www.poopak1040.persianblog.com
7- ودو خواهر عزیزو خیرخواه (نیلو و آرزو )

تقدیم به صاحب وبلاگ www.asemone-noghreei.persianblog.com




وقتی گل آرامش درباغ دلم رویید                      گلبرگ وجودم رابرعشق تو پیچیدم

خورشیدشدی ورفتی تااوج شکوفایی               من از عطش عشقت بر آینه تابیدم

چشمان تو دریایی است موجش گل تسکینم     به حرمت چشمانت شب باز نخوابیدم

مرز دل وچشم تو از شهرافق پیداست               من سرخی گل ها رادرخنده تو دیدم

ای کاش دو چشم تو سر فصل افق ها بود          آن وقت ترا هر صبح از پنجره می دیدم



نگاه بر ابر کردم ابر باریدن گرفت                   نگاه بر یار کردم یار نالیدن گرفت

تکیه به دیوار داد م خاک بر فرقم نشست      خاک بر فرقش نشیند آنکه یار از من گرفت